fredag 18 maj 2012

TGIF

Tjingeling!

Åhh vad härligt med fredag...har jobbat idag men gick hem lite tidigare.
Det verkar som om dom flesta varit lediga idag, ingen trafik alls att tala om
på vägarna.

På hemvägen blev det en liten sväng inom Åhléns. Skulle egentligen kollat
på kläder till mig själv...men som vanligt blev det så att jag "hamnade" på
inredningsavdelningen istället...så blir det nästan jämt när jag ska shoppa.

Det är liksom så mycket roligare (och framför allt enklare) att handla saker till
hemmet än till mig själv. Ibland upptäcker jag att jag även har vandrat bort till
Kids- eller "man"avdelningen. :-)



Burk och kökshandduk från Åhléns, segelbåt från Hemtex
Idag handlade jag lite smått & gott till köket...en liten burk för allt det där "lilla" som bara ligger
och skräpar...fr o m nu kommer det hamna i burken när jag röjer. Sen blev det två kökshanddukar
som passade lilla burken men även vår matta i köket, som är vit- och grårandig.
Blev även två skärbrädor (en vit och en svart), bra med olika färger till olika råvaror.

Nu lite "hemmajobb"...sen fredagsmys!!!!

Hörs!!

Inga kommentarer: