onsdag 23 maj 2012

Onsdagsfeeling

Hejsan svejsan!

Idag är det onsdag, lill-lördag....veckorna bara springer iväg.
Varför känns det alltid som maj månad försvinner så snabbt??
Kan inte fatta att det är juni nästa vecka. Kan ni?

Idag har jag spenderat dagen på kurs...morgondagen blir likadan.
Excel är ämnet som avhandlas. Superbra att få en uppdatering, man glömmer
ju sådant men inte jobbar med dagligen.

Efter kursen fick jag lite tid över och åkte förbi "stan". Som vanligt blev
det en sväng inom Hemtex. Nya påslakan och örngott till gästrummet
införskaffades (måste ju börja någonstans om jag ska göra om det till den
marina stilen).  :-)



Påslakanen har även en rand med blå botten och vita stjärnor som inte syns på kortet.

Blev även en liten behållare till diskmedel, hade redan en likadan till tvål i köket.
(Glömde dock att köpa mer diskmedel...)



När jag kom hem så kunde jag inte låta bli att gå ut i trädgården och fota våra träd...
tycker att dom är helt gudomliga med sina vita, ljusrosa och mörkrosa blommor.







Nu dags att avsluta en härlig dag med en härlig kväll. :-)

Hörs!!

2 kommentarer:

Pia sa...

Vilka vackra träd. Synd att det varar så kort tid. Man får passa på och njuta.

Pam sa...

Har nu införskaffat en disk/tvålpump. Jättesnygg.