lördag 19 maj 2012

Härlig lördag

Tjingeling!

Hoppas ni har haft en lika härlig dag som vi har haft.
Har i princip varit ute hela dagen....en sväng inne på förmiddagen och röjde
i tvättstugan, men sen ...ut på terassen i den härliga värmen (fast den lilla blåsten kunde
jag ha klarat mig utan).  :-)

Avslutade utedagen med att inviga grillen för i år. Doftar så gott när man grillar.







Vuxenbord och barnbord...vill köpa ett nytt stort bord istället.
Fast barnbordet kanske kommer att vara kvar ändå. :-)


I morgon hoppas vi på lika fint väder...då ska jag försöka komma iväg och köpa fler blommor.
Gapar tomt i många av mina utekrukor. Dock inte utanför entren.

Ska även kanske köpa lite brädor och spika klart under terassen...hann inte klart med det förra sommaren.

Sen har jag även lite planer på målning av några möbler.
Allt beror på vädret. Håller tummarna. :-)

Hoppas ni får en härlig lördagkväll!

Hörs!!

Inga kommentarer: