fredag 25 maj 2012

Fina saker

Tjingeling på er!

Hoppas att ni har en mysig fredagskväll. Här har vi grillat och suttit ute och ätit.

Nu är det "Let´s dance" för vissa i familjen. Själv tog jag mig tid att surfa runt lite
efter fina inredningsbilder/saker.

Tittade in hos en butik som jag kollade mycket för något år sedan men som jag liksom
glömt bort ett tag. Det är Par courrier som har webshop men även en butik
i Stockholm.











Foton: Par courrier
 Dom har bl a möbler från Artwood som är jättefina tycker jag.

Foto: från www.parcourrier.se

Foto: Artwood

I morgon blir det kalasande hela eftermiddagen och sen är det final i Eurovision
på kvällen. Heja Loreen!!  Hoppas du kommer ihåg rätt version och minns texten den
här gången. :-) Vi håller tummarna!

Ha det bra.

Hörs!

Inga kommentarer: