onsdag 29 augusti 2012

tjenixen!

Sitter här och har lite träningsvärk...hua...men samtidigt är det ju för att jag har tränat och då känns det genast bättre. Cyklade 1,6 mil igår så visst känns det...speciellt med tanke på att jag knappt har cyklat några längre sträckor de senaste 10 åren. Men det ska det bli ändring på från och med nu är det tänkt, cykling ska bli min nya träningsgren. :-)


Foto: Cykelringen

Kollade in på Åhléns hemsida nyss och såg att de fått en del höstnyheter inredningsmässigt. Även om de inte är min stil (i blommigt tyg) så kunde jag inte låta bli att tycka om fåtöljen Hedda, i vanligt format och i miniformat, med fotpall till.



Fin förvaring.

Mysig pläd, till fåtölj eller i förvaringskorgen ovan

Fin bänk till sovrummet eller hallen med förvaring under?
Samtliga bilder ovan från Åhléns.


Får spana vidare och se om det finns höstnyheter på annat håll...vilket det borde. :-)

Hörs!

1 kommentar:

maria at inredningsvis sa...

SNYGG pall och fina färger :)

ha en fin vecka:)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor