fredag 24 augusti 2012

Oj oj oj...

...nu har det visst nästan gått en vecka (igen) sen jag var här inne och bloggade.
Inte bra...skärpning på gång. :-)

Har börjat jobba igen efter lång härlig sommarledighet, kidsen har börjat skolan och det är fullt upp. Har dock hunnit fixa lite nya saker till hemmet, mest småsaker men kul iallafall.

Två fina skålar från Tine K Home

Doftljus Tine K Home, stor ljuslykta från Hemtex

Ljuslykta Hemtex

Hm, min fina Hortensia ser ut att behöva lite mer vatten

Tjohoo, äntligen har jag fått tag i en fin "drinkmojäng"

Hade tänkt en i glas men det blev plast och det är ok, har man kids så har man! :-)

Det var nog det som hänt sen sist. Måste också säga att soffbordet äntligen (!) har torkat, tog över en månad men nu är det klart. Är sååå nöjd, blev som ett helt annat bord.

Nästa projekt är hallspegeln (som jag skrev om förrut men som jag inte hunnit med än) som ska bli svart och sängborden som ska bli vita. Får se hur vädret blir i helgen.

Nu fredagsmys och TV och så håller vi tummarna för att vi slipper regn i helgen.

Hörs. :-)

Inga kommentarer: