fredag 10 augusti 2012

Borttappad

Tjingeling på er!

Har lyckats tappa bort min laddare till kamerabatteriet...så nu är den urladdad och jag kan inte fota något för tillfället...så surt. Men jag letar vidare. Ska även försöka mig på att föra över bilder från mobilen (vilket jag inte har hunnit med ännu).

Idag har jag varit på litet kalas på förmiddagen hos min mormor som fyller år idag, grattis mormor!!

Nu blir det lite hemmafix (tvätt, disk..ja ni vet) :-)
Ikväll fredagsmys...tjohoo!!

Avslutar med några bilder från huset på Fårö.

Som ni vet, min älsklingsfåtölj.

Vy från köket, nya matstolar står kanske på tur. :-)
Dom här är bara såå härligt bekväma, dock inte så snygga.

Makens present, Nespressomaskinen, på tillfällig plats och utsikt
över baksidan av huset och skogen.

Öppna spisen vid soffhörnan

Vår "vaktkisse" på murstolpen ligger och myser.

Ha det! :-)

Inga kommentarer: