tisdag 7 augusti 2012

Hemma

Tjingling på er!

Efter tre veckors härlig semester på Fårö är vi nu hemma igen.
Både tråkigt och skönt. För mig som har spenderat alla mina somrar på
Fårö så känns det oundvikligen som om sommaren är slut när jag åker därifrån.
Samtidigt är det skönt att vara hemma igen..framförallt ääälskar jag våra TVÅ badrum hemma. :-)

Fast just nu känns det som om tvättmaskinen kommer gå  kontstant i en veckas tid...maskinen på landet har tyvärr brutit ihop totalt...den har några år på nacken så det kanske inte är så konstigt. Så nästa års inköp får bli en ny fin tvättmaskin tror jag...och en ny diskmaskin. :-)

Här kommer en liten bildkavalkad från årets semester.

Gotlandsbåten fotad från Kneippbyn, söder om Visby

Hemma på Fårö

Krocketplan


Mysigaste fåtöljen

Fåröeterneller

Soffhörnan

Nygamla skåpet
Utsikt från köksfönstret


Uteplats på framsidan


Raukområde ute vid Langhammars, Fårö

"Vår" lilla myskisse framför grinden
Nu åter till verkligheten. :-)
Fler bilder kommer senare.

Ha det gott!

Inga kommentarer: