söndag 8 juli 2012

Söndag idag eller?

Tjingeling!

Hm....är det söndag i dag tro? Känner att jag inte har riktigt koll på dagarna längre.

Just nu sitter jag och ser på otroliga Adele på TV, har inte haft något hum om henne
förr men hon har helt fantastiska låtar. Känner igen en hel del som jag hört på radion men
som jag inte visste vem som sjöng. Tummen upp!!

Idag blev det en tripp till det stora möbelvaruhuset som jag önskat. Inte så mycket
inhandlat men mest en koll vad som finns och vad som ev ska köpas in senare. Var inte
ensamma där kan jag säga...inte så konstigt när det regnade ute.

Här kommer lite bilder på fina saker, dels från IKEA och dels från Mio.

Fin TV-bänk, vit

Fint soffbord som får plats där det är lite smalare

Spotlights med sommarhuskänsla

Ja du...snygg och väldigt många har den tror jag. :-) Finns i tre färger.

Härligt påslakan och örngott

Vill ha!!! Öronlappsfåtölj....vet bara inte var den ska få plats. :-)
Foto: Mio (de två understa) resterande IKEA
TVn avstängd, nu natti natti.

Hoppas ni alla får en härlig dag i morgon. :-)

2 kommentarer:

Pia sa...

Allt är jättesnyggt. Kan säga att påslakanrt är underbart fint och skönt också.

Pam sa...

Det får bli en tur till Stora varuhuset för mig också ser jag !!!