torsdag 19 juli 2012

Bra dag!!

Tjingeling!

Idag är en bra dag...inte vilken som helst...för någon har en liten namnsdag idag ;-)
Har blivit firad och fått paket...japp, vi firar sånt i vår familj...gäller ju att ta alla tillfällen i akt för lite party eller hur!? Så idag har jag nog tryckt i mig kaffebröd för hela sommaren känns det som.

Kom på att jag nog inte har visat er mitt soffbord...som nu nästan har torkat....som sagt...hur lång tid kan det ta. Nåja, har iallafall flyttat in det nu...men inte satt på några saker än, vill att det ska torka riktigt ordentligt först. Här kommer några före och efter bilder.

FÖRE




UNDER ARBETETS GÅNG



EFTER




Tänkte att det nog torkar fortare inne än ute i förrådet. Ovansidan är betsad med en allmogegrå bets och benen är målade med vit fönster(!)färg. Man tager vad man haver...så att säga. Äääälskade den vita färgen som var såå lätt att måla med...betsen däremot...inte "my cup of tea" riktigt.

Ni får se fler bilder senare när jag fått dit en del saker/piff (och plockat bort kartongbitarna under benen).   :-)

Imorgon är det fredag, tjohoo!!
Ha det så bra så hörs vi! :-)

1 kommentar:

Pia sa...

Det blev jättesnyggt. Tänk vad lite färg kan förändra.