torsdag 5 juli 2012

Mycket...och ingenting

Så känns det...tiden går fort precis som om man har jättemycket att göra...samtidigt som jag inte gör speciellt mycket.

Idag har vi hunnit med en promenad till biblioteket, vidare till affären och sen hem och
äta lunch...och nu är klockan redan över två.  Men missförstå mig rätt...äääälskar att
vara ledig! :-) Jag hinner bara inte så mycket som jag har tänkt mig.

Igår hade vi liten "Amerikafest" här...det var ju 4 juli, deras nationaldag. Blev grillat kött med hickorymarinad, coleslaw, klyftpotatis och sallad. Kidsen åt grillade hamburgare.
Satt ute och njöt i kvällssolen...såå härligt när man äntligen kan göra det.
Till efterrätt blev det Key lime paj med vispad grädde och  jordgubbar, mums.
Tyvärr var inte min kamera med så det blev inga matbilder. Däremot har jag en del andra "viktiga" attiraljer på bild. ;-)




Hörs!!

1 kommentar:

Pia sa...

Nu känns det som sommar. Hoppas det håller i sig.
Filten ser så skön ut.