onsdag 11 juli 2012

Onsdagsuppdatering

Tjingeling och god kväll!

Allt bra? Det är det här. Har precis avslutat middagen med en (väldigt) sen efterrätt,
chokladglass och chokladsås...mmmm...om man som jag är "chokladoholic" så kändes det helt rätt.

Dagen har, precis som dagarna före, ägnats åt lite målning...puh..äntligen är bordet klart.
Hoppas bara att det torkar före jul :-) ...just nu känns det lite tveksamt med den mörka färgen. Står i förrådet och jag håller tummarna att jag kan ta in det till helgen. Så bilder får ni vänta på tills det är intaget och "piffat".

Visar istället lite bilder på fina koppar och skål som kom med posten idag.




Fick stå på vårt "provisoriska" lilla soffbord medan det riktiga torkar.


Jag säger som kidsen "Imorgon är det torsdag, yippi!!!!"
(Fast deras "yippi" inkluderar nog pannkakor å det gör inte mitt.)

Ha det bra och sov så gott! :-)

Inga kommentarer: