måndag 23 juli 2012

Sommar sommar sommar...

...som är så härligt!! Men inte så bloggvänligt kanske? :-)

Har fullt upp med livet så det blir inte så mycket bloggande märker jag.
Idag har vi varit på en liten utflykt med goda vänner och nu sitter jag här
ska precis ge mig i kast med kvällens dessert, chokladmousse. Men tänkte att jag nog ska hinna blogga lite först.

Har hittat några fina bilder från Pottery barn med rött "tema". Har funderat på om vi ev ska köpa ett rött parasoll och röda stolsdynor istället för de vita/grå/beige vi har...men jag vet inte.

Vad tycks?


Kräftskiva någon? :-)


Foto: Pottery barn

Hoppas ni alla har en underbar sommar.  :-)

2 kommentarer:

Pia sa...

Jag tycker rött skulle vara jättesnyggt. Såg röda parasoller och dynor på en restaurang i Palma, så snyggt.

Pam sa...

Absolut rött. Det skulle jag välja idag.