måndag 17 september 2012

Tjingeling!

Här är det fullt upp! Fattar inte att halva september redan har passerat.

I helgen blev det en lugn och en lite mindre lugn dag. I lördags orkade jag i princip
ingenting efter en fullbokad jobbvecka...så det blev en dag med en bok uppkrupen i soffan. Kände att jag inte orkade läsa en deckare till så det blev boken "Betvingade" av Simona Ahrnstedt istället. Har även läst hennes första bok "Överenskommelser" tidigare.  Såå härlig romantisk verklighetsflykt som höll mig på bra humör resten av helgen (kanske ska avslöja att Askungen var min favoritsaga när jag var liten).  :-)






Lite höstblommor pryder trappan vid entren. Mina fina vita hortensior har dock antagit en mer grönrosa färg, något tips? Beror det på ändrat PH-värde i jorden?

Nu lite mys-TV med "Ocean´s eleven".
Sen natti natti.

Hörs!

Inga kommentarer: