måndag 10 september 2012

Helgen som försvann!

Tjingeling!

Sitter här och kan fortfarande inte förstå vad som hände med helgen som just passerade.
Var den här över huvudtaget? Den försvann väldans snabbt måste jag säga. Ändå har jag inte hunnit med så mycket. Lite aktiviteter med kidsen, lite plantering av höstblommor ute och lunchgäst igår.

Igår kväll tog vi det lugnt och hade hämtmat (ingen orkade fixa i köket) och såg på TV. Fick tända ljusen tidigt...har ni tänkt på vart fort det mörknar ute numera?










Fast jag måste erkänna att jag ääälskar hösten, när det smattrar på rutorna och man sitter inne med tända ljus och myser. Den går dessutom ganska fort, nu är vi redan i september så det är mindre än tre månader till advent. Tjoff tjoff så är vi där.

På tal om höst så håller jag som bäst på att prova mig igenom stans skoaffärer i jakt på ett par snygga boots. Vill egentligen ha ett par ganska låga och ett par halvhöga...och ett par höga stövlar också....och då menar jag inte klackhöjd, utan skaft. :-) Klackar har jag nästan givit upp på, orkar inte gå någon längre stund. Har bl a tittat på boots liknande dessa.



Foto: Scorett



Nej nu dags för lite middag.

Hörs!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj! Saknar dig tjejen!
Snygga stövlar! Hoppas du hittar några som passar!
Kurerar mig långsamt! Saknar verkligheten. :) men snart så borde jag vara på fötterna igen!
Ses! Kram

Sara sa...

Tack detsamma!

Hoppas att vi kan ses snart!

Kram S

Pia sa...

Jättesnygga stövlar.
Längtar till höstmörkret när jag ser dina fina ljuslyktor.
Så trivsamt.