tisdag 25 september 2012

Kläder

Tjingeling!

Undrar om ni, liksom jag...och halva Sverige...har varit i en Lindexbutik idag (eller på Lindex hemsida) för att se Missoni´s klädlinje? Jag var ju självklart lite nyfiken på att se kläderna "på riktigt" efter att ha sett en himlans massa reklam. Tyvärr kom jag nog i sista stund...i princip var alla Missonikläder sålda och kön till kassan har nog aldrig varit sååå lång. Så så var det med det! :-)

Här är några av mina favoriter från nätshoppen.




Foton: Lindex/Missoni


Tillsammans med andra enfärgade kläder så tycker jag att dom är jättefina. Har dock lite svårt för att kombinera deras mönster, om jag ska vara ärlig.

Det blev istället en svart sjal med vita små stjärnor, inhandlad på Glitter, som blev dagens shopping. Har tyvärr kvar den på jobbet och hittar inte någon bild på hemsidan..så jag får återkomma med den.

Nu lite "Mannen som talar med hundar" och sen natti natti.

Inga kommentarer: