tisdag 11 september 2012

Höstnyheter

Tjing pling på er!

Sitter och funderar på våra stackars sängkläder...ja stackars och stackars...dom är iallafall väldigt välanvända och tvättade ett stort antal gånger. Så det är nog dags för lite nytt. Köpte nya påslakan och örngott på Hemtex för ett tag sen...tyvärr har dom inte riktigt blivit mjuka och härliga än...verkar ta sin lilla tid.

Så nu spanar jag lite på ett av mina favoritmärken, Lexington, och ser vad de har att erbjuda inför hösten. Dom har ju självklart även lite annat än påslakan. :-)






Foton: Lexington

Tyvärr har jag lite svårt med doftljus av alla de slag...tycker att det verkar så mysigt...men så köper jag hem ett och försöker och får genast kväljningar...kan bero på att jag hade sådana när jag var gravid och mådde lite pyton så att säga. Verkar hänga kvar. Får bli vanliga ljus istället för min del. :-)

Have fun!

1 kommentar:

Pia sa...

Härliga handdukar och sängkläder.
Doftljus går bra i badrummet tycker jag, annars har jag också svårt med det.
Gillar vita handdukar och sängkläder. Men det börjar smyga sig in röda, lavendel och marint nu.
Kan bara ha vita underlakan.