onsdag 10 oktober 2012

Solig höstdag & glad nyhet

Tjingeling

Hoppas ni har en bra dag så här mitt i veckan.

Själv är jag hemma och kurerar mig lite. Försöker ta det lugnt och vila.
Har i allafall väldigt bra förutsättningar, eller hur? :-)



Fick ett mail från en kompis nyss med en jättebra nyhet (jag hade iallafall inte hört talas om det innan). Kan första säga att jag hör till dom (få?) som vill ha ett riktigt tangentbord när jag skriver på min telefon eller dator.

Har försökt och försökt att skriva på skärmar (både telefon och Ipad) men oj vad jag tycker att det är jobbigt. Man känner ju liksom inte tangenterna när man skriver, vilket jag vill göra. Jag är så pass gammal att jag har gått kurs i maskinskrivning på gymnasiet och där lärt mig att skriva utan att titta ner. Funkar uselt på en pekskärm kan man säga.

Men kolla här ska ni få se:


Foto: okänd internet


Ett fodral till Iphone med inbyggt tangentbord!! Tjohoo...äntligen kan jag kanske köpa en ny telefon.
Läsa mer kan man göra här.

Nu dags för lite vila.

Hörs senare.

1 kommentar:

Pia sa...

Genialt skulle jag säga. Löp&köp!
Vad härligt det ser ut med lite godis och fin tidning.