tisdag 2 oktober 2012

Härlig inspirationsblogg och kurs

Tjingeling!

Allt bra denna tisdag hoppas jag!

Måste tipsa om bloggen Simplicity som är en av mina nya favoritbloggar!
Där finns det såå många fina bilder, bl a de olika "moodboards" som ni ser nedanför.
Som jag helt enkelt bara snor rakt av, tack Jannice!! :-)
Helt min stil måste jag säga.



Alla bilder från www.addsimplicity.se

 Med lite inspiration från ovan nämnda blogg har jag också anmält mig till en kurs i Feng Shui. Har läst lite om det förrut men är inte helt insatt. Ser såå fram emot det. Kanske kan bli lite ordning här hemma sen...nu har jag lite problem de att det känns för "plottrigt", för mycket saker. Vill få en känsla av harmoni och lugn istället, så det får nog blir november månads projekt här hemma tror jag.

Nu dags för middag, tomatkyckling med ris och gräddig sås (från Linas matkasse, så bekvämt).

Ha det!

Inga kommentarer: