tisdag 26 juni 2012

Regnet det bara öser ner...

...när ska det bli sol och varmt tro?? Längtar!!
Idag har det regnat av och till hela dagen. Just nu verkar det dock vara uppehåll.
Tror att det kanske ska bli bättre imorgon...håller tummarna. :-)

Eftersom det regnade så mycket både idag och igår och mina gummistövlar
har mer än ett hål i sig så fick det bli lite handling. Ett par nya svarta stövlar
av märket Tretorn (liknande de på bild nedan) och en ny sommar/vindjacka
(också likande jackan på bilden nedan, fast min är gröngrå). Glömde att ta kort när det var
någorlunda ljust ute...så det får bli en annan dag.

Foto från Heppo.se

Foto från smartgirl.se

Vem vet...nu när jag äntligen fått ändan ur och köpt stövlar och jacka så kanske det inte blir något mer regn i sommar. :-)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad kul att du hittade både stövlar och jacka idag. Jag hade i stället ett fotbad i var cykelsko när jag kom hem. :)
Vi hoppas på att det stämmer att vi från och med nu inte får något mer regn! Trots att du köpt nya regnkläder...

Pia sa...

Jättesnygg jacka. Jag köper stövlar idag.