söndag 24 juni 2012

Lat söndag

Tjingeling

Här har vi haft en lat, härlig söndag...inte gjort många knop.
Men jag masade mig faktiskt ut på en liten löp-/gårunda nu på
eftermiddagen...kände att jag borde komma ut och få lite frisk luft...det var hur
skönt som helst. Kan verkligen rekommenderas!!!

Efter rundan blev det utesoffan och fina inredningstidningar ett tag. Har verkligen tusen idéer på gång i huvudet....som tur är blir inte alla till verklighet.  :-)

Något jag skulle vilja ha (och som hade varit toppen efter min lilla runda) är någon sorts bål/drink-"makapär" med en liten kran på...typ som några av dom nedan har. Någon som vet vart man kan hitta sådana i Sverige??




Eller så får man klara sig med en skål...

..och tillsätta lite härlig frukt.

Har en liknande balja som jag använt som flaskkylare.

En sån här blir det iallafall inte...har slutat!!! :-)
Foton från Pottery barn.

Imorgon lite work work....så nu strax natti natti.

Hörs! :-)

1 kommentar:

Pia sa...

Tipsa mig också om du hittar en. Vill så gärna göra bål med mycket frukt och bär och snyggt presenterat.