tisdag 12 juni 2012

Lite nytt

Tjingeling!

Allt bra?

Här är det toppen...förutom vädret som kanske kunde vara lite varmare.
Idag åskade det till och med en stund och regnet stod som spön i backen.
Fast jag älskar regn (så jag ska inte klaga)...antingen inne med smatter mot rutorna, lite myspys och tända ljus eller, om det inte åskar, en promenad ute med bra kläder, sydväst och stövlar.

Eftersom jag idag inte hade bra kläder så fick jag "offra" mig och gå inomhus i några
affärer. :-)  Det gick väl som det brukar...några små inköp. (Varför är det så svårt att låta bli?)

Dagens samling blev en kudde, två plädar och ett paket servetter.



1973 känns som en bra årgång.  :-)





(Och ja, jag vet...soffbordet måste bytas ut alt målas om...hu, när jag ser det på bild.
Man blir nog lite hemmablind, men det har också varit bra när man har kids...vi behöver inte vara såå rädda om det. Men nu känner jag definitivt att det måste hända något den här sommaren.)

Servetterna har jag inte tagit någon bild på men dom såg ut ungefär som grytlappen nedan.


Foto: Hemtex

Nu är det hög tid för natti natti.

Hörs! :-)


Inga kommentarer: