lördag 21 april 2012

Tjingeling

Så är det då äntligen lördag...såå härligt.
Det blev en liten sovmorgon och sen lite röj och städ...och
nu...inredning för hela slanten. Ska sätta upp två tavelhyllor i köket
(jag vet att "alla" redan har det...men jag tycker att det är fint ändå)
som man kan ha fina kokböcker på. Lätt att variera böcker efter vilka man
använder och vilka fina omslag man vill visa upp. Har tänkt länge att få upp
dom men har inte riktigt haft tid.

Så här sen den tråkiga väggen ut just nu (har haft en lite anslagstavla där tidigare
vilken är orsaken till dom två skruvarna)


"Efter"-bilder kommer när det är klart. :-)

Har surfat runt lite på nätet och hamnat hos en av mina favoritaffärer Dennys home
vilken har såå fina saker. Bland annat dessa:

Herrbetjänt med smarta små lådor

Lampa från Bestlite

Fin liten bänk

Grymt fint vitrinskåp


Hampstead fönsterskydd

Påslakan och örngott från PiP Studio
Den sista bilden kunde jag inte låta bli...inte så mycket "New England" direkt men jag
tycker den känns så härlig och somrig.

Nu ska tavelhyllorna upp.

Hoppas ni får en mysig lördagskväll!!

Tjing! /Sara

Inga kommentarer: