torsdag 26 april 2012

Skynda fynda

Tjingeling

Här vräker regnet ner...hellre det än snö. :-)
Lite småmysigt när man sitter inne och tänder ljus och hör
hur det smattrar på rutorna kan jag tycka.

Idag när jag var ute en sväng på stan på lunchen upptäckte jag att
affären Bolagret har blivit försatta i konkurs och nu har utförsäljning
av allt i butiken...idag var det 50% på allt.  Det var ganska urplockat men
en del fina saker fanns ändå kvar. Fina småmöbler och många lyktor fanns det.

För min del blev det två lampsladdar (!) rosa tygklädda för taklampor,
lite svart dekorgrus till min stormlykta och en fin liten svart kanna/vas som jag tänkte ha
blommor i till sommaren. Allt för en billig penning, drygt 100 kr.
Bra eller hur!!?



Nu slapparkväll i soffan.  I morgon är det fredag...  :-)

1 kommentar:

Pam sa...

Tack för tipset om dekorgruset. Snyggt i lyktor.