torsdag 19 april 2012

Spännande

Hur ska det gå i "Revenge"?? Såg nyss kvällens avsnitt och till min
förargelse försvann bilden från TVn mitt i programmet och återkom först
ca 10 minuter senare. Tur att det finns TV3play. 15 avsnitt avklarade, 9 kvar.
Ni har väl inte missat serien?? Om ni har så hoppas jag verkligen att den
kommer ut på DVD-box i sommar.

Några bilder har jag lyckats hitta, bl a från hookedonhouses.net. (Om ni tänkt se serien
kanske ni ska vara försiktiga med att söka på nätet om den...kan hända att det står
vad som händer..och det är ju inte så kul).

Huvudpersonen Emily Thorne

Jack Porter, Emilys barndomskompis
Madeleine Stowe spelar rollen som Victoria Grayson

Emily på sin veranda

Emilys beachhouse

Grayson mansion, Emilys grannhus

Bild från huset som stått som förebild för seriens mansion

Bild från huset som stått som förebild för seriens mansion

Bild från serien
Längtar såå till nästa torsdag för att se hur det går.

Hoppas ni har haft en bra torsdag...och imorgon är det fredag!!!
Ses då.

Tjing!

1 kommentar:

Jenny sa...

Ooo, visst var det spännande. Jag gillade att de gjorde hopp i tiden (24h) fram och tillbaka och att det var flera oväntade händelser. Det har varit lite förutsägbart några avsnitt...
Mycket vacker inredning i seriens hus!