måndag 19 november 2012

Sovrum

Tjingeling

Passar på att blogga då jag har en liten stund över.

Idag kom jag på att jag har köpt nya gardiner till vårt sovrum...men att de fortfarande ligger i påsen och inte är uppackade...vilket verkligen är beviset på att jag har lite för mycket att göra just nu. :-)

För tillfället har vi vita gardiner men de nya är lite mörkare...ni får se när jag har satt upp dom. Ni får hålla tillgodo med lite "gamla" bilder så länge.





Samtliga foton privata

Har skett vissa omflyttningar sen bilderna togs...men principen är densamma. :-) TVn har hamnat på väggen bakom dörren, som syns till höger på nedersta bilden, och fåtöljerna har fått flytta ner närmare de vita byråerna. Flyttar om lite nu och då och känner efter vad som känns bra.

Nu dags för matlagning.

Hörs. :-)

1 kommentar:

Pia sa...

Sovrummet är så snyggt. Jag tycker att dom vita gardinerna passar jättebra. Spännande att se dom nya.
Färgskalan är perfekt tycker jag.